Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Prywatny serwer metin2 pomocy pliki serwerowe.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! mam proźbę jakie pliki serwerowe polecacie by zrobic serwer hamchi metin2 ? jakieś gotowce czy jak ..( jestem początkujący)

2.20 GHz

2,50 ramu

64 bity

Ile osób by uciągło ?

Opublikowano

"Wracaj z tarczą, a nie na tarczy. "

"Nigdy nie kłóć się z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swego poziomu, a potem wykończy doświadczeniem."

Opublikowano

-PortMap

-Navicat

-VirtualBox

-MySQL

-Pliki Serwerowe

"Wracaj z tarczą, a nie na tarczy. "

"Nigdy nie kłóć się z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swego poziomu, a potem wykończy doświadczeniem."

Opublikowano

Tam z tych plików trzeba zmieniac te tabelki itp. ?

Kurde macie jakieś inne pliki albo coś bo tak to idzie że ja tego nigdy nie ściągne ..

Opublikowano

nie sciagaj zadnych plikow badara ani innego syfu tylko czysciutkie pliki i zacznij wszystko robic od zera i sie do tego uczac, zawsze lepiej na swoim pracować niż na czyimś syfie, stwórz włąsna strukture plików polecam na poczatek 2ch oraz 16 podchanneli badz 4ch i 32 podch game wez sobie jakis w miare najczystszy 2089 mapy skopiuj z plikow terenza w miare ladnie ma wyczyszczone a questy sam powrzucaj po jednym tylko te potrzebne zeby nie miec ani jednego bugga z powodu gotowych itd i dalej zacznij sie bawic serverem tworz wlasne nowe rzeczy, tylko w ten sposob cos osiagniesz.
Pozdrawiam

Opublikowano

Pobrałem pliki serwerowe "Kocioł" i co nawet rozpakowac nie można